Ja dažus gadus atpakaļ uzņēmumi meklēja sev atbalstošākās grāmatvedības datorprogrammas, lai uzlabotu grāmatvežu darba apstākļus, tad šobrīd uzmanība tiek pievērsta tam, lai datorprogramma piedāvātu ne tikai grāmatvedības datu uzskaiti, ņemot vērā attiecīgās nozares īpatnības, apkopojot informāciju vienkopus, bet arī finanšu rādītāju pieejamību dažādos griezumos, sasaisti ar citām sistēmām, programmas darba efektivitāti un kvalitāti.
Resursu vadības un grāmatvedības sistēmu Horizon izstrādātājs un attīstītājs ir uzņēmums SIA VISMA Enterprise.
Izstrādāto Horizon produktu funkcionalitāte nodrošina pilnīgu uzņēmuma vai iestādes finanšu un citu organizācijas resursu pārvaldību. Izmantojot vienotu grāmatvedības sistēmu, lietotājs gūst šādas priekšrocības:
- samazinās kļūdu iespējamība, pastāv iekšējā kontrole, darbs kļūst kvalitatīvāks;
- efektīvi izmantojot programmas piedāvātās iespējas, papildus funkcionalitātes tiek ekonomēts laiks datu ievadei un apstrādei;
- vienkopus glabājot informāciju, samazinās laiks nepieciešamo datu ieguvei un apstrādei;
- informācijas pieejamība tiek ierobežota atbilstoši lietotāja veicamajām funkcijām, tādā veidā nodrošinot datu konfidencialitāti;
- tiek nodrošināts vēlamais lietotāju skaits ar vienlaicīgu pieslēgumu, pie tam lietotājam iespējams piemērot darba vidi ērtākai darbībai programmā.